
11 – 12 лютого у рамках підготовки до педради №5 “Літературна мозаїка” були проведені відкриті перегляди до даної теми. Педагоги мали можливість продемонструвати свої напрацювання у галузі літературної діяльності з дітьми. Відкриті заняття стали чудовою платформою для обміну досвідом і вдосконалення професійних навичок.
Хлібороб Тетяна Іванівна, вихователь молодшої групи №5″Вишеньки”, продемонструвала інтегроване заняття на тему «Книга вчить, як на світі жить». На занятті були присутні гості — Мишка Шу-шу, яку разом із дітьми знайомили з книгою, розглядали обкладинку та героїв різних казок, грали в ігри та виконували ркханки. На завершення заняття було підсумовано правила поведінки з книжками, що допомогло дітям усвідомити важливість обережного ставлення до книг.”
Вихователь Проданчук Ірина Сергіївна з вихованцями спеціальної логопедичної середньої групи № 7 “Соняшник” провели заняття на тему «У пошуках рукавички». Діти вирушили в захоплюючу подорож, збираючи частинки рукавички для песика, якого дід послав у ліс. Під час заняття вихованці активно працювали в групах, виконуючи цікаві завдання завдання. Заняття було сповнене веселих ігор і творчих завдань, що сприяли розвитку логічного мислення та мовленнєвих навичок у дітей.”
Вихователь, старшої інклюзивної групи №4″Сонечко”, Фалібога Марина Іванівна провела цікаве заняття з вихованцями інтерпретуючи класичну казку «Колобок» на сучасний лад з елементами валеології. Метою заняття було формування глядацької культури та ознайомлення дітей з основами здорового способу життя. Було організовано ігри та вправи для закріплення сюжету «Казки Колобок», а також гра з лупою, що додала інтерактивного елементу. Наприкінці заняття учасники брали участь у грі «Квітка здоров’я», що сприяла закріпленню принципів здоров’я.
Паук Аліна Миколаївна, виховетель молодшої групи №1 «Веселка» продемонструвала роботу з вихованцями та батьками у форматі плейбек театру психологічних імпровізацій на тему «Подорож емоціями». Захід пройшов в позитивній, доброзичливій та дружньої атмосфери в колективі батьків, дітей та вихователів. Через театральні вправи та етюди батьки були залучені до активної взаємодії, що сприяло розширенню їх уявлень про важливість емоційної сфери в розвитку особистості дитини. Заняття стимулювало бажання шукати виразні засоби для створення образів, передавати емоційний стан персонажів через мову, жести та міміку. Окрім цього, батьки мали можливість виявити творчу ініціативу, розвивати уяву та взаємодіяти, а також виховувати інтерес до акторського мистецтва.
Вихователь Пахолка Марія Василівна з вихованцями середньої інклюзивної групи №2 «Калинонька» провела заняття на тему «Як діти вчили Мишку шанувати книжку». Під час заняття діти продовжували вчитись бережливому ставленню до книг, обговорюючи важливість цього для збереження їхнього стану. Виховували любов та пошану до книжок, пригадуючи казки різних авторів, а також вивчали правила правильного користування книжками. Заняття сприяло формуванню бережливого ставлення до літератури та розвитку емоційної грамотності дітей.
Вихователі Манзюк Тетяна Григорівна та Єремій Світлана Іванівна з вихованцями старшої групи №12 «Сунички» провели бінарне заняття-подорож на тему «Чарівний світ казок». Всі учасники поринули в уявну подорож у світ казок за допомогою маршрутної карти, що містила кілька захопливих зупинок, на кожній з яких чекали цікаві завдання. Зупинки :«Долина цікавинок», «Гори знань», «Моря відповідей», «Ліс мудрості», «Поле ерудиції» та «Ріка досвіду» пропонували дітям розв’язувати різноманітні завдання, що допомагали розвивати інтелектуальні здібності та творчі навички. На завершення заняття вихованці прикрасили казкове дерево, що стало символом їхнього успішного подолання всіх випробувань