
У нашому дошкільному закладі проєкт «Думай на рівних» продовжує успішно інтегрується у освітній процес. Його головна мета — формування в дітей почуття рівності, поваги до різноманіття, розвиток емпатії, критичного мислення та соціальної свідомості. Завдяки впровадженню проєкту створюється безпечне, інклюзивне середовище, де кожна дитина почувається прийнятою, важливою та цінною.
У межах реалізації проєкту педагоги проводять тематичні інтегровані заняття, адаптовані до вікових і індивідуальних особливостей вихованців.
Проведені заняття:
-
Молодша група №1 «Веселка» та Середня спеціальна логопедична група №7 «Соняшник» провели заняття «Хмари линуть».
Під час заняття діти вчилися розпізнавати емоції, висловлювати свої думки, шукати взаєморозуміння та підтримку в однолітків. Заняття проходило у формі казкотерапії з елементами гри та інтерактиву. -
Молодша інклюзивна група №5 «Вишенька» провела заняття «А що як…», у якому діти фантазували, обговорювали різні життєві ситуації та шукали варіанти їх вирішення. Основний акцент зроблено на розвиток уяви, толерантності та навичок співпраці.
-
Середня інклюзивна група №2 «Калинонька» провела заняття «Жовте сонечко Лара» — про доброту, дружбу та взаємопідтримку. Історія головної героїні Лари допомогла дітям глибше зрозуміти цінність дружніх стосунків і чуйності.
- Середня інклюзивна гпупа №3 “Ромашка” провела заняття “Хамелеон Кльорлі”, яке спрямоване на розвиток емоційного інтелекту, навичок саморегуляції та розпізнавання власних емоцій. Діти познайомилися з історією хамелеончика на ім’я Кльорлі, який змінює колір залежно від свого настрою. Через гру, бесіду та творчі завдання вихованці вчилися розпізнавати й називати різні емоції, обговорювали, що може викликати радість, смуток, злість чи здивування, а також як правильно поводитися в тій чи іншій емоційній ситуації.
Молодша група №1 «Веселка»
Усі заняття тісно пов’язані з основними цінностями проєкту «Думай на рівних». Вони сприяють розвитку соціальних навичок, емпатії, позитивної самооцінки, уміння взаємодіяти та приймати інших. Педагоги активно використовують методи, які надихають дітей на роздуми, самовираження і доброзичливе ставлення до оточення.