У нашому дошкільному закладі проєкт «Думай на рівних» продовжує успішно інтегрується у освітній процес. Його головна мета — формування в дітей почуття рівності, поваги до різноманіття, розвиток емпатії, критичного мислення та соціальної свідомості. Завдяки впровадженню проєкту створюється безпечне, інклюзивне середовище, де кожна дитина почувається прийнятою, важливою та цінною.
У межах реалізації проєкту педагоги проводять тематичні інтегровані заняття, адаптовані до вікових і індивідуальних особливостей вихованців.
Проведені заняття:
-
Молодша група №1 «Веселка» та Середня спеціальна логопедична група №7 «Соняшник» провели заняття «Хмари линуть».
Під час заняття діти вчилися розпізнавати емоції, висловлювати свої думки, шукати взаєморозуміння та підтримку в однолітків. Заняття проходило у формі казкотерапії з елементами гри та інтерактиву.

-
Молодша інклюзивна група №5 «Вишенька» провела заняття «А що як…», у якому діти фантазували, обговорювали різні життєві ситуації та шукали варіанти їх вирішення. Основний акцент зроблено на розвиток уяви, толерантності та навичок співпраці.

-
Середня інклюзивна група №2 «Калинонька» провела заняття «Жовте сонечко Лара» — про доброту, дружбу та взаємопідтримку. Історія головної героїні Лари допомогла дітям глибше зрозуміти цінність дружніх стосунків і чуйності.

- Середня інклюзивна гпупа №3 “Ромашка” провела заняття “Хамелеон Кльорлі”, яке спрямоване на розвиток емоційного інтелекту, навичок саморегуляції та розпізнавання власних емоцій. Діти познайомилися з історією хамелеончика на ім’я Кльорлі, який змінює колір залежно від свого настрою. Через гру, бесіду та творчі завдання вихованці вчилися розпізнавати й називати різні емоції, обговорювали, що може викликати радість, смуток, злість чи здивування, а також як правильно поводитися в тій чи іншій емоційній ситуації.
Молодша група №1 «Веселка» 
Усі заняття тісно пов’язані з основними цінностями проєкту «Думай на рівних». Вони сприяють розвитку соціальних навичок, емпатії, позитивної самооцінки, уміння взаємодіяти та приймати інших. Педагоги активно використовують методи, які надихають дітей на роздуми, самовираження і доброзичливе ставлення до оточення.
Діти групи №1 «Веселка» взяли участь у занятті «Фейсал сам не свій» (Макрам Аяче). Малюки з цікавістю досліджували нову тему, вчилися співпереживати героям історії, висловлювати власні думки та почуття. Атмосфера заняття була наповнена щирістю та добротою, а кожна дитина мала можливість проявити себе.
Програма «Крок за кроком» допомагає вихованцям розвивати критичне мислення, вміння працювати в команді та формувати важливі життєві навички.
Заняття «Погода у мені -Шеріл Вебстер»
У старшій спеціальній логопедичній групі №7 відбулося цікаве заняття за книгою Шеріл Вебстер «Погода у мені», під час якого діти вчилися розуміти й висловлювати свої емоції, порівнюючи їх із різними видами погоди.
Діти слухали оповідання, ділилися власними почуттями, малювали різні стани погоди й вчилися розпізнавати, як змінюється настрій людини.

Заняття «Працюємо з емоціями у добрий та дружній спосіб»
Вихованці середньої групи №1 «Веселка» провели цікаве заняття за темою «Працюємо з емоціями у добрий та дружній спосіб». Під час заняття діти вчилися розпізнавати різні емоції, помічати відчуття у своєму тілі, розуміти настрій інших за мімікою та рухами. Малята виконували дихальні вправи, грали у дружні ігри, слухали один одного «від серця» та обговорювали, як можна вирішувати проблеми мирно і з добром.
Заняття “Дівчинка, яка піднялася на найвищу гору”
Вихованці старшої інклюзивної групи №2 “Калинонька” провівши дане заняття досягли в дітей розуміння та вміння демонструвати наполегливість. Також дошкільнята зрозуміли, що і дівчатка і хлопчики можуть робити одні і тіж самі речі.


