Вчитель-логопед Зеленіна К.І. провела консультацію на тему: «Мнемотехніка – ефективний спосіб розвитку мовлення дошкільників», ознайомила вихователів з одним із кращих методів розвитку мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку, а також у дітей з особливими освітніми потребами , який використовує у своїй практичній діяльності на прикладі свого авторського посібника «Розмовляйко». В ньому запропонований дидактичний матеріал на автоматизацію та диференціацію звуків [с]-[с’] у формі мнемоквадратів, мнемодоріжок та мнемотаблиць, що значно полегшують дітям оволодіння навичками правильної звуковимови та зв’язного мовлення..
Епіграфом до теми стали слова К.Д. Ушинського: «Навчайте дитину якимось невідомим їй п’яти словам – вона буде довго та марно мучитись, та пов’яжіть двадцять таких слів з картинками, і вона їх засвоїть вмить».
Поєднання прийомів мнемотехніки дозволяє досягти значних уcпіхів, а саме
– дітям стає легше запам’ятовувати віршовані твори;
– відмічається покращення не лише памяті, а й концентрації уваги;
– мовлення стає більш емоційно забарвленим, значно збагачується словниковий запас;
– діти легше висловлюють свої думки, аргументують особисту точку зору;
– їх відповіді набувають повноти, чіткості, свідомого розуміння;
– відмічається покращення емоційного фону та настрою, бажання навчатися;
– у дітей покращується самооцінка, віра в себе та власні можливості.
Вихователі ознайомилися із прийомами мнемотехніки, грали в гру «Склади речення за мнемодоріжками. Зима. Осінь»