Тиждень безпеки життєдіяльності

Серед актуальних завдань, які вирішує сьогодні дошкільний заклад, щільне місце належить проблемам виховання у дошкільників основ безпеки життєдіяльності. Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку повинна забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та вироблення в неї елементарних, доступних віку норм поведінки у надзвичайних ситуаціях.

Основні цілі та завдання показового Тижня безпеки життєдіяльності у ДНЗ №10 “Попелюшка”:
– практична перевірка здатності дітей грамотно і чітко діяти з метою захисту свого здоров’я та життя у надзвичайних ситуаціях;
– виховання впевненості дошкільників у ефективності заходів, що проводяться цивільним захистом;
– формування та розвиток у вихованців високих морально-психологічних якостей: відваги, мужності, витримки, ініціативи, спритності, здатності самовіддано виконувати завдання цивільного захисту.
Заняття були організовані та проведені в формі колективної творчої діяльності дошкільнят та вихователів. Під час навчання відпрацювали питання безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій різного характеру, з якими можуть стикнутись у дитячому садку.
Діти показували свої знання класифікацій стихійних лих та правил реагування у разі їх виникнення.
Була проведена попередня робота з працівниками:

1. Навчання з ЦО.
2. Перша домедична допомога потерпілим
3. Пожежа, наші дії.
4. Чуєш запах газу, 104 набирай, газовиків викликай!
-батьками:
Виготовленні малюнки з теми «Захисти себе сам», «Обережно,стихія!»

Треба завжди пам’ятати, що дитина – найцінніший, найдорожчий скарб, сенс життя не тільки для кожної окремо взятої родини, а й суспільства загалом. Тому саме збереження здоров’я та захист життя дітей – основне завдання, що стоїть перед нами.

Педагоги старшої групи №1 “Веселка” провели цікаву вікторину “Покажи Незнайку ти, як дорогу перейти” під час якої закріпили знання дітей про правила дорожнього руху.

1 гр 1

Педагоги інклюзивної середньої групи №4 “Сонечко” використали у своїй роботі з дітьми різні види та форми роботи, такі як:

Бесіда “Обережно! Комахи!”, дидактична гра “Впізнай комаху”, вікторину “Вивчи правила і знай, та завжди їх пам’ятай.”, вивчили напам`ять вірш за мнемотаблицею “Світлофор”, закріпили правила пожежної безпеки.

4 гр 1 4 гр 2 4 гр 3 4 гр 5

Педагоги старшої групи №5 “Вишенька” створили комфортні умови для розгортання дидактичних ігор та навчальних вправ, під час яких закріплювали знання дітей про правила дорожнього руху та як потрібно діяти у різних проблемних ситуаціях, зокрема як потрібно надавати першу домедичну допомогу потерпілим у дорожньо транспортній пригоді. Діти залишились дуже задоволеними після проведеної роботи, що закарбується в їх пам`яті на довго.

5 гр 1 5 гр 2 5 гр 3 5 гр 4

У молодшій групі №7 “Соняшник” з дітьми було проведено бесіду “Стій не поспішай, на світлофор увагу ти звертай”, та дидактичну гру “Наш друг світлофор”.

7 гр 1 7 гр 2 7 гр 3 7 гр 4

Педагоги середньої інклюзивної групи №10 “Метелики” провели попередню роботу з батьками, які творчо підійшли до даного питання і виготовили з покидькового матеріалу три посібники для роботи з дітьми.

Батьки Хриптієвського Святослава створили справжній макет вулиць міста на якому розташовані: відділок поліції, пожежна частина, дитячий садок, будинки та прибудинкові вулиці з усіма знаками дорожнього руху, автозаправна станція, шиномонтаж.

10 гр 1

Батьки Лодба Артема виготовили об`ємного світлофора який став у нагоді під час занять, рухливих  та дидактичних ігор.

10 гр 2

Батьки Яворенко Данила для групи виготовили наочний посібник “Пожежний щиток” на якому є всі атребути необхідні для гасіння пожежі лише в мініатюрі.

10 гр 3

Завдяки плідній роботі педагогів з батьками було створено сприятливі умови для організації “Тижня безпеки у ДНЗ”

10 гр 4 10 гр 5 10 гр 6 10 гр 7

У старшій групі №12 “Сунички” педагоги організували дидактичні ігри, вправи які забезпечили доступність до справжніх життєвих ситуацій, з чим діти відмінно впорались і з впевненістю можна сказати, що в майбутньому наші вихованці обов`язково стануть відмінними медиками, рятівниками, полісменами та операторами газової служби.

12 гр 1 12 гр 2 12 гр 3 12 гр 4

І навіть найменші вихованці групи раннього віку №13 “Капітошка” нашого закладу прийняли участь у підготовці свідомих громадян нашої держави, які не будуть порушувати правил безпеки на дорозі, будуть знати правила поведінки під час пожежі та як її уникнути, виростуть маленькі хлопчаки і стануть мужніми рятівниками.

13 гр 1 13 гр 2 13 гр 3 13 гр 4 13 гр 5

Головні чинники роботи з навчання дітей безпечної поведінки:

1. Робота не має обмежуватися лише навчанням дітей норм та правил поведінки. Їх треба також навчити обачності, уміння орієнтуватися та швидко реагувати в екстремальних ситуаціях.

2. Максимальний ефект досягається,якщо навчально-виховна робота ведеться одночасно у трьох напрямах:идитячий садок – діти – батьки.

3. Слід зважати на особливості дитячої психіки,її підвищену вразливість. Тому неприпустимим є застосування так званої «шокової» терапії з акцентуванням на страшних наслідках пожеж, повеней тощо.

Такий підхід може травмувати психіку дитини, спричинити стреси, тривогу, страхи. Нашим педагогам вдалось організувати роботу з дітьми цікаво за що усім велика дяка.

 

УСІ ФОТО ТА ВІДЕО МАТЕРІАЛИ ПУБЛІКОВАНІ З ПИСЬМОВОЇ ЗГОДИ БАТЬКІВ!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *