«Теоретичні, методичні засади освітньої роботи з дітьми щодо питань безпеки життєдіяльності в умовах воєнного стану»
Щоб підвищити рівень професійної майстерності педагогічних працівників щодо організації рівних, належних і безпечних умов здобуття освіти педагогічної діяльності щодо дій у різних ситуаціях та поглибити знання педагогів щодо організації та змісту роботи з дітьми з питань формування безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях було проведено даний семінар.
На початку заходу вихователь Леся Степанівна поділилась із своїм досвідом роботи з даної теми. Після чого з вихователем-методистом ми обговорили безпеку життєдіяльності дитини та основні завдання БКДО. Закріпили поняття «безпека» і «небезпека» та чинники, які найчастіше становлять небезпеку для дітей. Адже наша освітня робота полягає у належному вихованні, навчанні дошкільнят правилам безпеки життєдіяльності.
Наступним етапом роботи було моделювання поведінки в надзвичайних ситуаціях, під назвою «Служба порятунку». Метою якого було відпрацювати вміння поводитися правильно в тій чи іншій надзвичайній ситуації.
Налагодження взаємодії педагогів з батьками було наступним видом роботи в командах. Команди обговорювали та називали до яких форм роботи вони залучають батьків. Які форми роботи проводять з дітьми в ЗДО.
Було змодельовано ситуаці між батьками і педагогами.
Для підведення підсумку інтерактивного семінару було проведено вправа «обмін думками».
Щира подяка вихователю-методисту І.В Монич та Л.С. Гошовські за корисний семінар який пройшов на одному подиху, змістовно, цікаво, науково обґрунтовано, підкріплено практичними завданнями. Кожний педагог взяв для себе багато цікавої інформації, яку зможемо використовувати у своїй роботі.