Тиждень безпеки дитини

На виконання наказу №27–а/г від 12.03.2024 «Про проведення Тижня безпеки дитини» з метою попередження надзвичайних ситуацій, загострення уваги на необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності під час воєнного стану з  15  квітня по 19 квітня 2024 року  у закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №10 «Попелюшка» Чернівецької міської ради відбувся «Тиждень безпеки дитини».

Основною метою цього заходу було навчити дітей зосереджувати увагу на небезпеці, закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації різного характеру та відпрацювати алгоритм дій дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Для цього вихователі провели з дітьми різноманітні тематичні заняття щодо дотримання правил пожежної та мінної безпеки, правил поведінки при виявленні підозрілих небезпечних предметів, правил поводження в різних надзвичайних ситуаціях, бесіди, моделювання різних ігрових ситуацій, дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові ігри, перегляд вистав, відео-презентацій, організована виставка малюнків, оформленні стенди та кутки, проведені тренінгові заняття з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення до укриття.

Вихователем-методистом був розроблений план заходів «Тижня безпеки дитини»  який охоплював наступні теми:

  • «Дитина і побут. Пожежна безпека»
  • «Дитина і вулиця. Правила дорожнього руху»
  • «Дитина і гра. Мінна безпека»
  • «Дитина і природа. Екологічна безпека»
  • «Здоров’я дитини. особиста безпека»

Відповідно тем, педагоги провели ряд форм роботи з дошкільниками:

– бесіди з дітьми:  «Сірники –  не для дітей», «Сірник маленький, а біда велика», «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Де живе електричний струм?»,

«Машини на нашій вулиці», «Дорожня абетка», «Безпека дитини на вулиці», «Як ми граємося на вулиці?», «Вибухонебезпечні предмети. Правила мінної безпеки», «Небезпечні предмети у руках дітей», «Повітряна тривога?», Шкідлива їжа», «Гроза – небезпека для життя», тощо;

– тематичні заняття: «Домашні помічники», «Вогнище», «Безпечні предмети навколо нас»,  «Пес Патрон про вибухонебезпечні предмети», «Наш друг – світлофор», «Буду я природі другом: правила збереження довкілля та сортування сміття», «Ми – пішоходи», «Школа експериментальних ситуацій», «Ми – пішоходи», «Безпечні та небезпечні іграшки», «Відпочинок на природі», «Ми – друзі природи», «Буду я природі другом».

– дидактичні ігри: «Що у кого?», «Що кому потрібно для роботи?», «Ми пішоходи», «Добре-погано», «Дорожні знаки», «Стихійні лиха», «Небезпечні предмети в руках у дітей», «Назви номер», «Правила поведінки під час повітряної тривоги»,    «Їстивне-неїстивне», «Кому що потрібно?»,  «Свої – чужі», «Про що говорить Світлофор»;

– сюжетно-рольові ігри «Водії та пішоходи», «Подорож на автобусі» з дітьми старших груп «Дорожні знаки», «Увага, незнайомець» з вихованцями середньої групи з метою відпрацювання моделі правильної поведінки на вулиці, вдома, у лісі, біля водойм;

– рухливі ігри: «Пташки та автомобілі», «Знайди свій знак», «Кольорові автомобілі», «Горобчики й автомобіль», «Стій!»;

– моделювання різних ситуацій: «Червоне світло згасло посеред дороги», «Хлопчик грається з м’ячиком біля проїжджої дороги», «Небезпечний пакунок», «Незнайомець пропонує» тощо.

Були створені різноманітні ситуації за допомогою яких вихователі спонукали дошкільників самостійно приймати відповідні рішення під час різних незвичайних ситуацій.

З вихованцями переглянуто різні відеофільми та мультфільми: «Уроки обережності», «В гостях у тітоньки Сови», «Що таке міна? Правила мінної безпеки для дітей», «Правила поведінки під час повітряної тривоги», «Небезпечні знахідки».

Проведено тренінгові заняття з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття.

В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» весь колектив приймав активну участь.

Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані – вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *