Тиждень духовності в ДНЗ №10 “Попелюшка”

 

 

“Віддай людині крихітку себе,

За це душа наповнюється світлом.”

    Л.Костенко

У дошкільному навчальному закладі № 10 “Попелюшка” на протязі тижня було проведено різні види та форми роботи з дітьми та їх батьками з духовно-морального виховання.

Основною метою було плекання духовності української нації, формування особистості на засадах християнської моралі, доброти, людяності, милосердя, чесності, працьовитості, виховання духовно багатої особистості, яка б усвідомлювала свою відповідальність перед Богом, Батьківщиною, народом.
Під час різних режимних моментів і видів діяльності,  педагоги формували уявлення в дітей про добро і зло, хороші і погані вчинки, милосердя, прощення, слухняність. Виховували повагу до старших, турботу про молодших, показували моральні зразки поведінки, викликали бажання бути кращими, добрішими, націлювали на неприйняття злих чи недобрих вчинків. На заняттях, у доступній формі  педагоги ознайомили дітей з християнськими морально-етичними цінностями Святого письма; виховували у дитячих душах відповідальне ставлення до Батьківщини, ближніх людей, природи, та самих себе.

Дітей знайомили з творами і літературою де діховність і мораль – головна мета. Вчили вірші, прислів’я і приказки народної мудрості, які вчать дітей бути добрими, чуйними, милосердними. Через малюнки діти передавали власні думки і почуття, про щирість і людяність. Для цього використовували біблійні і релігійні твори, в яких чи ненайбільше продемонстровано приклади доброти і відданості, чуйності і бажання бути кращим.

Діти  старшої інклюзивної  групи №12 самостійно визначали норми поведінки. В молодшій інклюзивній групі №7 визначали моральні цінності в підготовці до Великодня. Вихованці старшої логопедичної групи №1 зібрали повну “Торбу доброти для бабусі Надії”. Діти молодшої інклюзивної групи №2 визначали добрі і погані вчинки за допомогою  ілюстрацій і практичним завдання.

Найменші дошкільнята групи №14 вчилися доглядати за домашніми улюбленцями. Задопомогою мульфільму дізнавалися про народження Ісуса, його життя.

Педагогічний колектив впевнений в тому, що виховуючи чуйних, дбайливих,  добрих серцем дітей,  держава матиме світле майбутнє. Ми постійно докладаємо зусиль, щоб сформувати високоморальну  молодь.
Оскільки, духовне виховання – це постійний процес, який ніколи не доходить до завершення, і формування високоморальної особистості відбувається не тільки під час тематичних Тижнів духовності, моралі чи етики, але в повсякденному житті дошкільників поостійно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *