Використання логопедичних казок під час корекційній роботи з дітьми

Вчитель- логопед Загарюк О.В. провела консультацію з педагогами на тему «Використання логопедичних казок під час корекційній роботи з дітьми».

Мета консультації: знайомство педагогів з «логопедичними казками», заохочення  до використання  логопедичних казок в спільній діяльності з  дітьми з метою профілактики і корекції мовних порушень.

В останні роки спостерігається зростання числа дошкільнят з порушеннями мовного розвитку. Сучасні фахівці в пошуку ефективних засобів корекції для дитини з різними відхиленнями все більше орієнтуються на використання механізму впливу казки, яка має  корекційний вплив та комплексно впливає на дітей.

Заучування слів казки сприяє розвитку пам’яті, розширенню словникового запасу, автоматизації звуковимови, виразності мовлення. У дитини виробляється позитивна самооцінка, впевненість в собі. Ці якості дуже знадобляться в школі, особливо під час відповідей біля дошки.

Логопедична казка – це цілісний педагогічний процес, який сприяє розвитку всіх сторін мови, вихованню моральних якостей, а також активізації психічних процесів (уваги, пам’яті, мислення, уяви).

Сьогодні педагоги мали змогу обговорити  види логопедичних казок, види театрів, які підходять для даної роботи та результати діяльності. Також, вчитель-логопед, продемонструвала педагогам варіативність використання в своїй роботі різноманітних методів і прийомів логоказки для розвитку мовлення дітей. Дані прийоми логопед використовую у своїй роботі з упевненістю запевняє, що вони роблять позитивний вплив на мовленнєвий розвиток, у дітей підвищується працездатність, поліпшується якість освітнього процесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *